Saturday, May 8, 2010

koperasi dipecahmasuk.

terlalu bnyk perkara yang ingin diluahkan kali ini
bermula dengan kejadian kecurian yang berlaku di koperasi pada dua minggu lepas...
ketika kejadian, aku nampak perubahan dalam struktur koperasi...
hati jadi marah dan geram..
ciss ni dah melampau..
banyak kali repair
rosak juga..pecah masuh juga
asyik rosak je....
ermmm mcmane ni
atas nasihat guru-guru lain...aku pergi ke balai polis lodge report
lame dan leceh
tapi gagal juga tangkap
sebab tak dapat trace dan kurang bukti
aku geram...sbb perkara ni selalu berlaku
tapi org atas diam je..membiarkn aku juga
so kali aku nekad untuk report polis
tapi mcm tu lah juga
tapi aku tak akan kalah..
yang penting aku cube sedaya upaya
dan tanpa ramai org ketahui
selepas kejadian tu
aku bertungkus lumus mengemas koperasi
memperbaiki semula kerosakan
adelah juga sampai pukul 12 mlm
tapi aku tidak bersendirian
kredit to my beloved students who always give their all support and effort
namun yang agak mengicewakan aku adalah
aku tetap dikritik
gpk yang tau pun
membebel kat aku
mcm2 hal...
" awk kene bgtau pengetua."
" ape die nak buat?...selame ni dah banyak kali kene pun mcm tu juga. dia ttp buat bodoh...saya juga yang buat keje cikgu..."
dan aku nekad...bagi aku die sepatutnye tau...dan kalau die mmg interested nak tau die bleh tanya aku...
aku benci dgn die...die terlalu banyak menganiayai aku...tak ada guna mengadu kat die...
dan aku yang berurusan dengan polis sampai ke sudah....
dan aku suka begitu..
sbb bnyk mulut ni lagi bnyk citer
tapi keje belum tentu jalan
baru-baru ni aku demam...dan polis datng sekolah time tu
so gpk lah yang handle...die pun bukan tau 100% citer tu...
ntah ape yang die tambah...
dah aku pulak yang kene semula
cissss
geram...
payah tul....
mls aku nak layan
dan aku mintak pihak polis datang semula...






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!