Tuesday, October 6, 2009

Umbai Parameswara


pastinye ramai yang dah biasa makan kat Umbai
aku yakin
tapi aku...lately saje baru dapat pegi
alhamdulillah
bulan puasa baru2 ni aku dapat pegi ngan kawan2
best!!!!!!!

plan mmg last minute
aku n member nak sgt mkn kat umbai
but we ve got some problem
tak tau sgt jalaan
then tak tau nak gi kedai mana
mcm2 hal pulak serabut time tuh

sehingga buatkan kiteorng berputus asa
dan plan makan sekitar rembau je
Alhamdulillah...
i found PARAMESWARA in the blog
tanpa menunggu masa
aku call utk buat tempahan
yess
dapat
direct book tempat dan makanan

sampai je sana sedang azan
elok sgt
terus makan
sbb makanan dah tersedia
banyak tul makanan time tuh
biasela time pose mcm2 la kan
surau pun dekat je
kteorng break kejap utk solat maghrib
then sambung makan balik

tak mahal sgt la...
sorang dlm rm20
time tu oder ikan siakap, sotong, tomyam, kailan....
ntahla tak ingatb sgt
mkn dlm 6 orang ...
cume 1 je yang tak best
parking kene bayar
toilet pun same
lain ok...

no phone parameswara : 0123152301
d muara : 062610280

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!