Friday, November 11, 2011

Aktiviti 3 k bersama kelab koperasi


Walaupun bukan lagi menjadi guru koperasi yang sah
namun jawatan sebagai guru penasihat kelab koperasi masih lagi menjadi amanahku
jadinye aktiviti 3k pada 11/11/2011 aku still kene handle
tapi tak ape...aku rela...
so plan punye plan...
buat lanskap yang ikut kemampuan
aku pun bawalah penggali (betol kot namenye) dari rumah
dan aku gunakan semuanya sumber semulajadi sekolah je
alhamdulillah ramai yang tlg
yang bukan ahli kelab koperasi pun tolong
TERIMA KASIH BEBANYAK!!!!


dan sbnrnye tak semua pun yang offer diri nak tolong
mcm si zairul ni...aku je slamber mintak die buat...heheeh
memula mmg die taknak...tapi lame2 die pulak yang terlebih rajin
aku tau die mmg boleh diharap ....
anak murid aku kan semuanya mmg BOLEH DIHARAP..
apa-ape pun..thank alot sbb sudi tolong korekkan pokok bunga keladi ni
daripada duk sepah tepi tu...
lagi cun kalau dimodified semula
tak gitu???


alhamdulillah....banyak jugak yang telah diambil
si Uzair ni mmg baik dan rajin
cume bab cangkul2 biasenye die senyum jelah
tapi kalau tolong ambil cangkul dan simpan cangkul mmg rajin
anyway just kidding
si Uzair lah yang paling amanah
ape je keje yang aku bagi
die mesti laksanakan dengan terbaik
tak kirelah keje sekolah ke, hal kebajikan kelas ke dan koperasi
aku mmg selalu berpuas hati


so sblm berkerja
mestilah posing2 kan
kalau tak rugilah tak dapat rakamkan kenangan terindah ni
tahun depan aku dah tak pegang kelab koperasi lagi
plus dah hujung tahun
so program 3 k ini akan ditinggalkan...
so kenela gambar sakan2
barulah HAPPY =)
tak ke gitu???


lagi posing

dan lagi....mcm manusia pokok pun ade jugak dah...
layan kan ajelah


terima kasih banyak kepada 2 org kenit ni
ikmal dan faris sbb sudi tlg jadi cameraman
ni dua olang budak aaaa
anak usrah aku
aku mmg kenal dieorng sejak dieorng f1
sbbnye budak dua olang ni mmg selalu kene marah ngan aku mase f1 dulu
skrg aku dah malas marah
sbb nye aku suke tgk muke dieorng yang cute
especially si ikmal...
sweet sgt kalau senyum...=)


dalam busy+ busuk menanam pokok bunge aku dikunjungi pulak oleh budak f5
ehehehe...datang nak mintak maaf
biaselah nak peksa
cume aku terkejut juga dieorng cari aku sampai kat situ


" saya busuk ni ..lagipun kotor dgn tanah...camne nak bersalam"
eheheh...idea jahat nak kenakan dieorng
most of the time aku mmg suke sakat anak murid aku
rase mcm PUAS bile tgk dieorng kene sakat
SATISFY gile...!!
sbb tu lah aku ni jadi ustazah rock
ape kesah....
so nak jadikan citer....
aku pun ambilla gambar
dan sbnrnye dalam sempoi 2tu sgtlah BESAR HARAPAN AKU
untuk dieorng berjaya
sungguh....
sungguh besar harapan aku
cume aku tak mampu untuk meluahkan
kerana kalau diluahkan
mungkin ....air mata ni akan berderai
ok stop..


yang ni gambar dgn pelajar lelaki pulak
ntah camne pulak
ade gak yang gatal tgn
suke benor buat aku camtu
tapi normal la kan
budak laki mmg nakal la sket
faham sgt...

so sambung balik pasal 3 k
nilah antara bebudak koperasi yang ada
yang lain dah lonyap...
heheeh...ponteng...mentang2 lah dah nak cuti

kerana mmg banyak tenaga yang diperlukan
ramai jugak yang menghulurkan tangan
ni pulak
antara pelajar kelas aku
4 Ibnu Sina yang turut sama membantu
cangkul ye munir

si aziz ni dah mcm supervisor pulak
tukang tengok je si dafi ni buat keje

yess farid mmg rajin time ni
nampak sgt bersemangat
cume ade something yang kelakar
kebetulan sorang staf sekolah mintak aku bagi surat denda kepada
beberapa org pelajar kelas aku
sbbnye dieorng hilangkan buku @rosakkan buku teks
tak semua org yang dapat surat tu
so time bagi2 surat tu
tetibe si Farid ni boleh pulak menjerit
"Yes...yes...aku berjaya"
" Ape yang berjayanye farid?...berjaya simpan buku teks ke?"
mungkin die sgt happy sbb die dapat tak di denda atau
mungkin die happy sbb die berjaya menyimpan buku teks dengan baik
ahahaha
kepada FARID
munir dan gadafi yang sudi tolong
thanks !!
dahla tanah tu keras dan banyak batu
kalau tak ramai tolong
confirm ajk koperasi akan cepat penat dan boring
so dah settle tanam
so nak lah hias sket2
setakat letak batu2 besar je kat tepi2 pokok tu
kiteorng pun gi lah ambil batu2 kat tepi2 sungai
nilah part yang best
dieorng campak je batu tu dari seberang sungai
so sorang lagi standby dalam sungai
so yang duk dalam sungai lah yang akan baling kat side lagi seblh
sungai ni cetek je
tapi kalau ujan
kerbau pun boleh hanyut

thank a lot ya hanif sbb dengan rela duk dalam sungai tu..eheheh
yess setel ambik batu
time ni dah almost 10.00 am
kene cepat bergerak..sbb program ni tamat pukul 10.25



after susun batu
alhamdulillah .....siap jugak
tanpa perlu mengeluarkan duit satu sen pun
tapi ni jelah kemampuan aku
mungkin tidak sehebat mana
tapi aku mencuba
setakat yang terdaya
dan juga kepada semua pelajar yang menghulurkan bantuan
me n rabiatul
kalau tak silap...name die fatin...(lupe pulak)
anyway...nilah 2 org perempuan yang bekerja di belakang tabir
walaupun perempuan apelah sgt kan kudrat
tapi mmg dieorng ni superb...
from early beginning until the end...
thanks my dear
terima kasih sekali lagi
insyaAllah pepohon itu akan terus berzikir
dan terus berkhidmat membekalkan oksigen untuk kita terus bernafas
dan insyaAllah setitik peluh yang dititiskan itu tidak akan jadi sia-sia
dan ianya akan tetap dinilai oleh Allah SWT
hatiku berbisik
Mungkin juga pokok itu akan patah, mati, rosak ...
Tapi tak mengapa...
Kerana tiada yang kekal di dunia




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!