Saturday, November 12, 2011

Selamat Pengantin Baru Buat Ema dan Afiq


"Kompang dipalu pengantin malu"
eheheh....
hakikatnye jadi jadi pengapit pun malu juga
tulah alkisahnya menjadi pengapit kepada si ema ni...
tapi sbb kawan.....
aku buatla tak pemalu sgt...
lagipun bukan kali pertama jadi pengapit
anyway....aku nak rakamkan kenangan di hari perkahwinan si ema n afiq ni
mase sampai di rumah ema, ema still make up almost 1jam jugala
so aku ambil kesempatan untuk close up die punye hantaran


ni hantaran dari pihak perempuan kepada lelaki tau...
piZap.com free online photo editor, fun photo effects


ni pulak pelamin....
even baju pengantin warna kelabu
tapi pelamin dan setting khemah warna unggu
untuk nampak alive katekan....heheheh


so nilah hasil make up tersebut


after make up dah rush nak berarak
nilah sessi kat pelamin


ni antara member SMKA PEDAS @ SMKA DAHAS yang turut datang memeriahkan majlis
time makan dan renjis air mawar
aku tak dapat nak snap picture pon
sbb sibuk melayan pelantin....ehehe
so nilah jelah yang dapat kongsi...
congrate my dear...
"SEMOGA KEKAL KE ANAK CUCU"

2 comments:

emamarlisa said...

thanx aini..jadi pengapit the best...siap dpt request lagi untuk pengantin lain supaya jadik pengapit tuk kawen dorang...aku nak booking ko lagi 14jan nie...i luv u fren muakkkkhhhssss....

Unknown said...

oklah...
aku rase aku nak menang la award
pengapit paling glamor!!!
euuuuuwwww

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!