Thursday, November 10, 2011

Sambutan Hari Lahir Bersama 4 Ibnu Sina



what a wonderful day...alhamdulillah
sebaik saja habis bacaan Yaasin pagi tadi
pelajar kelas aku 4 Ibnu Sina
jemput aku untuk makan kek



ya Allah...aku sgt terkejut time tu
dieorg sanggup sponsor kek untuk aku
mase tuh tuhan jelah yang tau
air mate seolah-olah menunggu masa je
tapi aku controlll
lagipunn time tu rase sgt happy
tak tau nak cakap mcmane lagi


ade 2 kek ...sbb tarikh birthday aku same dgn sorang lagi student
aku sgt berterima kasih kepada pelajar yang sgt teruja untuk sponsor...
rase sgt beruntung sgt menjadi guru kelas 4 Ibnu Sina
terlalu banyak cerita dan pengalaman
yang mematangkan aku selama bergelar guru kelas
dalam banyak situasi aku rase bersyukur jadi guru kelas dieorg
and because of them...
aku bertegas untuk terus menjadi guru kelas lagi pada tahun hadapan
insyaAllah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!