Wednesday, November 9, 2011

Nasi Ayam Hj Mustafa (Original) Tampin



dah lame benar aku nak gi kedai ni
sbb last aku pegi tahun lepas
dan aku mmg suke sgt dgn taste nasi ayamnye...yummy
alhamdulillah harini berkesempatan singgah jap
so aku dan kak fiza oder 2 set nasi ayam
terkejut aku


napelah die boleh combine dua ayam dalam 1 pinggan
buat jelah dalam pinggan yang berasingan
then aku rase sup die
pesal rase pelik ni
tak mcm dulu
then rase ayam pulak
lagilah pelik


air milo jelah yang sedap
then aku look around



alamak just realized
nampaknye dah tukar management
staff dah lain
no wonder lah rase dah lain
patutla restoran ni tutp lame dulu
kemungkinan restoran ni dah diambil alih oleh org lain tapi name masih dikekalkan
untuk tarikan pelanggan
pls lah....mcmlah customer tak mampu nak bezakan rase
bukan setakat tu je...
time nak bayar ....9.30...untuk aku sorang...
then aku tanye
"nasi ayam brp?"
"rm 5.++"
pergh......mahal ni.....sah mmg tukar org
dulu rm4.++ je...
serius aku tak mau makan sini lagi
aku nasihatkan baik dieorg tukar name kedaila
sbb name kedai ni dah mcm menipu customer mcm aku
bukan original lagi la....
takpelah....ade mase nanti aku akan gi punye makan kat gemas....
insyaAllah

2 comments:

suria lekatlekit said...

rasa mcm x sesuai lak.. ayam utk 2 org makan tu letak dlm 1 pinggan tp bayar 2 harga jugak kan??

Unknown said...

tau takpe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!