Friday, October 21, 2011

Star Fresh at Seremban


alhamdulillah ...finnaly dapat jugak pegi starfresh agro park
mmg dah lame plan tapi asyik bertindan dgn urusan lain
so petang tadi sempat lah aku dan kak fiza ( my best buddy ) pegi makan kat situ
time nak pegi tu ujan punye la lebat
risau pun ade sbb restoran ini terletak dkt jalan bukit putus
i drove my car slowly
rupe-rupenye dekat je dgn jalan masuk ke bukit putus
dalam erti kate lain sgt dkt dgn senawang
dalam 10 minit jelah
kiteorng adalah org paling awl sampai
so aku ambil kesempatan utk usha around the place

ni kolam ikan kat sblh restoran ...besar2 ikan2 kat sini


bile tgk view ni teringat kat strawberry park kat genting

banyak pokok-pokok...i like!!!


tempat makan....


ni tempat makan tingkat bawah...kat sini ade tempat karaoke



aku dapat bayangkan aku dapat hadiah cabutan bertuah kat atas pentas ni ....=)




egg salted chicken
ermm....i didnt prefer this dishes
maybe because rase telur yang sgt kuat
dan aku tak suke rase telur separuh masak..
RM 13.00

mix vegi...boleh tahan...




ni food yang aku oder
nasi kung foo fish
sedap !!!! rase sikit masam dan manis
RM 7.++


ni kak fiza oder
nasi chicken black paper ..
sedap gak
RM 7.++

surau ade di tingkat atas

servis untuk sewa basikal pun disediakan

kat sini ade bilik seminar...nampak gayenye tempat ni bukan sekadar restoran
rasenye tempat ni selalu dijadikan tempat program 2 juga
tengok jelah gambar2 yang kat bwh tu!!!

so far...
mmg best
so u should try too!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!