Monday, November 21, 2011

Pelik oh pelik

euuuu....nila akibatnya kalau dah lame tak berblog
too many ideas....serabut pun ade tapi tak tau lah nak start mcmane dan nak pilih yang mana satu....huuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!
banyaknya......
SEMPUT !!!! ( gaye sepah dlm final maharajalawak)
ade banyak reason la jugak nape aku tak sempat nak layan blog lately
1) busy....alasan spastik....everyone got 24hrs ok
2) mood tak best....alasan yang hampir boleh diterima
3) tak tau nak tulis ape....(lansung takleh terima sbb idea mmg banyak)
tapi ntahlah....
aku malas lah nak memberi alasan lagi
tapi bile aku tak layan blog ni
aku dapat rasakan hidup aku sgtlah hambar
no fire in my life
dalam erti kate lain
aku rase tak stabil dan tak semenggah
perkara yang paling tak semenggah dan latest !!!
LATEST ok...maksudnya...banyak lah yang dah berlaku
ok....citernye bermula begini
aku dapat 1 sms pada 18/11
sms tu berbunyi
" din ...bile kau nak balik kg"
aku senyum je time dpt sms ni
salah sms kot
tapi the next day hati aku tergerak pulak untuk reply sms tu
fuh!!!!!
sbnrnye aku mmg jarang layan sms pelik
tapi ntahla....aku boleh terjerumus pulak
aku save name as Pelik
bermula Pelik ni panggil aku DIN....kemudian die boleh panggil aku DUGONG
puas dah aku explain secara elok termasuklah secara kasar supaya Pelik ni tau dia salah sms
tapi....nampaknye Pelik ni jenis mmg tak makan saman...
ataupun dalam erti kata lain
nak mengoratlah kan!!!!!
ahahaha......
aku bukan nak kate aku ni lawa sgt sampai ade org nak mengorat aku
cumenye aku rase kelaka sgt ...
come on....idea lapok mcm ni ada lagi ke yang pakai
hihihih.....
semua trick die mmg aku dapat teka....
tapi aku layan je
sbbnye aku tersalah sangka
ermmmmmmm.....
sbbnye aku dok ingat die ni member aku
member yang sgt aku rindu
yang dah lame menyepi
manelah tau...takde keje....menyamar lah jadi org lain
ermmmm
sms demi sms almost 2 days lah jugak non stop
mcm ade chemistry ...
yang die ni mmg sah member aku
but then....
aku rase suspicious ...
aku call....suara mmg lain
OMG....what ive done???
atau soalan lebih tepat
aku dah gile sgt ke???
gile bayang kot???
btw ...member yang aku maksudkan itu adalah member dalam bracket ok...=)
sehinggakan aku boleh simply assume org lain as him...
aku rasa blank gile bile aku tau yang die bukanlah "member" aku...
start rase sebak sgt...
kenapelah otak aku meracau sgt niii...
dan air mata ku mengalir
untill now...
aku masih stuck...
aku dah try msg "member" aku
tapi die masih menyepi mcm nothing
dan tetibe aku masih teringat salah satu msg dari org Pelik itu
" kau ja yang ss"
mungkin betul ape yang die kate
aku yang ss
yess maybe his right
die still nak kwn dgn aku
tapi aku tak mampu nak terime die
sorrylah ye Pelik...
tapi ntahlah...mane tau kalau mood aku dah ok ke...
ahahah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!