Tuesday, February 14, 2012

Salam Perpisahan : Cikgu Nan


Cikgu Nan atau pun name penuh Adnan bin Yasin tidak lagi berkhidmat di SMAHMY bermula 2012
akan sedih bile mengenangkan seorang guru yang banyak berjasa di SMAHMY pergi meninggalkan SMAHMY
tapi bagaimanapun aku doakan cikgu nan akan lebih bahagia di SMA JOHOL
Bile difikirkan dan dikenang kembali kehadiran aku ke SMAHMY dulu adalah atas ihsan cikgu nan dan ustz Jamil ( mantan pengetua )
Kalau tak ihsan dieorng...
Aku tak yakin samada aku boleh bergelar guru atau tidak
ALhamdulillah
Cikgu nan mmg ade cara tersendiri dalam meayan karenah guru-guru mcm aku ni
Dan selalunye sikap cikgu nan seperti Bapak tu....aku dan kwn2 aku yang lain akan akur
Hehehe....tapi yang bestnye....dekat cikgu nan nilah kiteorg selalu mengadu nasib
Mmg agak terase kehilangan
Sbb dah takde tempat mengadu
Aku masih teringat banyak kisah mcmane aku terhutang budi dgn cikgu nan
Aku akui cikgu nan mmg banyak bersabar dgn karenah aku yg childish n unprofessional
Ade yang lucu
Ade juga yang tak best
Semua tu akan jadi kenangan
Lepas ni tak dalah dengar leteran cikgu nan lagi
Dulu cikgu nan selalu lah sgt ckp
" Ni , nanti bawak tapai untk se yo"
eheheheh.......
sepanjang aku berkhidmat di SMAHMY
mmg banyak tunjuk ajar yang cikgu nan dah bagi
terima kasih cikgu nan
ape-ape pun warga SMAHMY akan merindui cikgu nan
halalkan makan minum kami
dan hutang2 ....
ehehehe
tak delah ...mane ade hutang....

1 comment:

Yasmin said...

la..ye ke..x pat la nk jmpe ckgu nan bln 3 nnti..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!