Monday, May 28, 2012

perkhemahan pengkap

GAJET Menara Tinjau

date 27-29/4 perkhemahan pengkap peringkat daerah rembau
program yang dpt tau last minute
kelam kabut juga....kami  guru2 pengakap menyiapkan borang dan persediaan
dah last minute....banyak jugak yang menyusahkan dan menyesakkan
ramai yang tarik diri atas alasan taknak miss cuti balik kampung
ade juga yang disponsur pun tarik diri
luckily...adelah juga budak form1 yang nak....
farah, fatimah dan fatini


time nak aturkan pekara ke camping ni mmg kelakar
mule2 nak cr khemah....
puasla duk mencari khemah yang elok
bukan ape...nampak bungkusan khemah mcm elok
bile time nak pasang mule lah sedar ade bende yang x cukup
nasib baik lah cikgu azman tlg cekkan...
akhirnye cukup peralatan camping

masakan rimba



time aku dtg tgk program ni
sempat dieorng pesan bwkan air sbb dahaga
ade yang siap nak bagi duit sbb nak mintak belikan air
mmg kesian
normal bile program mcmni
air panas jelah ade


mase ni juga lah aku borak-borak panjang dgn cikgu2 pengakap yang lain dan ppd
aku smpat tanye knp info ttg camping ni lambat sampai ke sekolah
ahahaha...time tu baru aku tau...
ppd sangka sek aku takde pengakap
sbb dah lame x aktif
dieorng pun tanye mcmane tetibe aktif???
erm...well....
" sekali berpengakap selamnye terperangkap"
tetibe rs pengakap ni best pulak
dulu kat ipg aku benci pengakap ni

ni pulak hr akhir...
aku sampai ms dah hampir nak habis...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!