Friday, May 4, 2012

service kereta

akhirnye aku berkesempatan juga nak service kete kat seremban ni
selalunye service kat alor gajah jer
tapi tak apelah dah alang2 nak gi UKM tu elok lah terus service kat seremban
 perh.... sampai je kat service centre punyelah ramai manusia
no wonderlah mmg payah nak call dieorng 4 appointment
ok thats fine
 aku still walk in je alhamdulillah dieorg still accept
aku tak kisahlah lame ke ape
 sbb aku takut lah bile dah lebih milage ni kot ape2 jd kan ke payah
 after setel registration
 tetibe ade someone panggil name aku
mcm tak percaya je dpt jumpe best frend aku kat sini
ade reason juga nape aku tetibe nak gi sini
lame juga dah tak jumpe aida
kebetulan mmg dah plan nak jumpe
tapi tak sangka Allah bagi nikmat tu lagi awal
ape lagi2 mcm2 boraklah sejak die pregnent...
dan skrg tinggal tunggu hari je barulah aku dpt jumpe tulah kan...
kite hanya merancang tapi perancangan Allah tu lebih jitu aku suke....
kalau difikir-fikirkan mmg bosan bile tunggu service kete ni
tapi dah duk borak dgn bff mmg tak sedar lah kan
almost 2 hours lah juga
skrg die dah balik dgn adik die
kesian pulak kalau nak mintak die temankan aku
dahlah sarat mengandung....
so tinggalla aku sensorang
aku dah start rase tempat ni sgt sejuk
yelah td ramai org skrg dah tinggal ermm...
mcm aku sorang je ...
ahahah tapi staff dieorng ramai lagi takpelah....
sabar.... tak lari gunung dikejar kan....
hohoho.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!