Saturday, September 15, 2012

Zalora Ku


Alahamdulillah finnaly dah dapat pun parcel dr zalora...
Oklah just nak trykan...
Kasut yang aku beli murah je price range 30.


Cume mase delivery tu agak leceh sbb dieorng x gune poslaju. so org yang tinggal kampung kat area REMBAU ni mmg agak payah sket atasa alasan takde branch..biaselah pekan kecil kan.. (kecik ati tau)..
Makanye samada barang tu akan dihantar ke Tampin atau Seremban dan kene pickup sendiri. Ataupun jumpe kat mane2 area jalan Rembau-Tampin..tu pun jumpe tepi jalan je..Kesian kan. So akhirnye aku decide ambil sendiri je kat seremban ( mcm pegi beli kat kedai je) yang jauhnye drive 40 minutes..
Tapi tak apelah, aku gagahkan juga nak ambil kat Seremban sbb kalau nak tunggu dihantar ke Tampin lagilah lambat.


terkejut betul mase tgk kotak punyelah besar
"eh xkan besar sgt kasut aku ni"
rupe-rupenye mmg kotaknye besar
best pulak rasenye mcm dah present...
hihih
nilah kasutnye...flat...simple je...
bolehlah excited betul pakai kasut ni di hari pertama sem2...
semangat mcm budak2 kecik masuk sekolah
anyway..aku still puji zalora sbb boleh bagi price yang best...dan service yang bagus...
cume just upgrade delivery je...
ok ...rase-rasenye mcm nak beli je lagi next month..huhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!