Tuesday, November 6, 2012

Majlis Q

pada 1/11/2012 sekolah aku buat majlis Q
majlis Q ni stand for Quality penghargaan buat guru dan staff 
majlis2 ni julung-julung kali diadakan di alson klana resort 
majlis berlansung dr pukul 7.30-10 mlm
aku dan kak fiza dgn selambanye sampai lambat
rasenye sampai dlm pkl 8 kot
eheheh.........penat sgt time tu
dah 3 hari persiapan utk PBL
lagipun takde mood sgt sbb duk pk assg yang perlu disubmit ari jumaat
anyway...
ni gambar yang dpt share kat sini
 banyaknye plag
tapi 1 bukan aku tak dapat
hehehhe

juga sijil2 tuk pemenang





  ni bahagian sayur, salad dan pencecah...

  no bertuah.....
mane no 21 niii


ni pulak hadiah utk birthday
alhamdulillah dapat juga tupperware ni
tapi yang nilah part yang kelakar sket
sepatutnye mase time hadiah tu aku dapat tupperware warne merah
tapi dgn selamba nye aku tukarkan warna hijau....
lepas tu aku
" ustaz ambik warna ni (hijau)...lepas tu ustaz bagi semula kat saya"
pengetua aku tgk semacam aje....
alah takpelah kan...
kesian lah kat aku...
dahlah tak dapat 1 award pun
cabutan bertuah pun tak dapat
so tak apelah nak poyo sket yang ni kan kan...
lagipun event ni suke2 je....
kalau tak suke2 takkan lah yang tak layak menang pun dapat award kan....
huhuhuh.......
tapi takpe aku sabar jeeee.
ni semua judgement manusia je....
walaupun tak menang ape2 award aku still puas hati
sbb elaun / wang sagu hati untk kelas tambahan dan tugasan prep malam yang aku dapat still banyak dari org2 yang dapat award tu ( tapi tak semua laa)
so just pk2 kan lah......
normalla kan kalau kita tak diadili dgn sewajarnye
sbb di dunia ni mmg tak adil...
lagipun ni semua adalah cabaran utk aku lebih positif di masa akan datang
so aku just sematkan dalam mind aku
" takpelah takde org nampak sumbangan aku di sekolah ni, insyaAllah ade tempat yang lebih baik utk aku suatu hari nanti...tempat yang nampak dan hargai  kelebihan dan kemampuan. Bukan sekadar nampak aku sebagai organisasi melaksanakan kerja sahaja"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!