Wednesday, January 1, 2014

Rumah Rehat Tapah

perjalanan ke selama perak semamangnye jauh dari sangkaanku memandangkan mata dan badan sudah keletihan jadi aku buat keputusan untuk bermalam di sini mase tu, aku rase begitu hampehnye tab, gps, smart phone... sbb takde line lansung... so aku pun tawakal je keluar exit tol tapah.... and finally kami jumpe shell.. kat situlah kami tanye staff kat situ die ade suggest lagi satu hotel memandangkan satu lagi tu penuh so we dont have another option so kiteorng ambik jelah hotel ni from 1-5....erm...ape bintang eh... 3 kot...sbb bilik yang kiteorng dapat tu kurang selesa...sbb lampu malap... mmg staff dah cakap...bilik bawah dah penuh...yang ade cume bilik tu je tapi memandangkan mak x sihat biaselah orang tua mane larat naik tangga so kami tido jelah bilik tu lagipun sat je
lagipun sewa malam kat sini x berapa mahal pun tapi maaf aku terlupe brp ratus semalam lagipun kami sewa bilik yang besar mase cek in tu dalam pkl 10 tu... mata mmg dah x larat lagipun aku mmg xbiae drive ke utara ni kebetulan mase tu ade lagi yang cek in nak ke cameron highland esok katenye barulah aku tau dari tapah ke cameron higland x jauh dalam 1/2 jam je... hihihih idea yang menarik juga ni
biarpun kepenatan drive masih teraSE... namun aku kuatkan semangat untuk sambung perjalanan yelah nak gi makan mee udang dulu kat kuala sepetang .... pastu baru gi selama..hihihihi
memang terasa kesejukan angin pagi disini tetibe otak aku dah plan mcm2 untuk next holiday.. so korang camne pulak???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!