Sunday, August 14, 2011

Kembara Bumi Suci

Tahniah untuk this team & kru production
Program ni sangat2 menarik
Setiap hari di chanel Ramadhan
Boleh tgk ulangan
Dlm area pukul 5
aku tak follow citer ni daily

Tapi stp kali aku tgk
Aku insaf
Insaf....
Kerana sesiapa sahaja boleh jadi tetamu ALLAH
Siapa sangka dgn bermotosikal
Mereka mampu menjelajah
Masjid al-Aqsa, Masjid Nabawi dan Masjid al-Haram
Subhanallah
Allahhuakbar!!!

Insaf aku tgk semangat mereka
Keperitan dieong
Rock2 pun dieorang ade keinsafan
Semoga semangat begini dapat diambil iktibar oleh
Anak-anak muda Malaysia
Ameen...

Dan aku berharap sgt
Aku juga berpeluang spt mereka
Akan dapat menjejakkan kaki
ke Masjid al-Aqsa, Masjid Nabawi dan Masjid al-Haram

Ya ALLAH....Bebaskan Palestin ....
Ameen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!