Tuesday, September 6, 2011

master oh master

dah 2 kali aku apply master
dan rejected
so sad
1st at uia islamic finance
rejected because no basic knowledge

2nd at ukm
pendidikan islam
rejected also
sbb takde basic knowledge
or ikhtisas dalam pendidikan
sedih
actually diploma pendidikan aku
tak dapat lagi
sbb tak konvo
n konvo will be next year

punye susah mase nak aplly master 2nd time ni
aku dah tak sempat nak antar pos
kenelah pas by hand
time tulah pulak takde gmbar passport size
takde duit pos
so sume buat hari tu juga
last2 sampai pejabat
pejabat pengajian tinggi dah tutup

tapi yang pasrt lagi dahsyat
adelah
aku still masuk juga
ahahaah
aku yakin mesti ade pintu belakang
so cari2 punye cari
aku jumpe pintu belakang
pintu belakang ni direct ke surau
dan dari surau tu
aku heading ke pintu pengajian tinggi
staff die gelak je
dengan muka separuh menangis
aku merayu sehabis baik
" tolong "
" oklah"
die pun ambiklah permohonan aku

namun apekan daya
dah takde rezeki
sabar ....
sedih mmg sedih...
sape tak sedih...
dah lame aku simpan cita-cita
tapi tak apelah
insyaallah ade yang lebih baik untuk aku
aminn....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!