Thursday, October 11, 2012

Konvokesyen UKM ke 40

punyela semangant nak berjalan ke tapak gerai konvo....
kebetulan pulak kelas abis penulisan akademik 1 abiss awal..
ape lagi jalan sakan la kat dataran gemilang ni

bile aku nampak bende ni, aku jadi heran
time konvo kat UM dulu tak pernah nampak ade pusat kawalan keselamatan mcm ni

cumel mashmallow ni....
tapi sorry tak makan dan x minat nak makan
entahlah.....sbb penah makan dulu rasa mcm pelik je
hihihi



mcm2 jenis patung jual kat sini, mmg comel belaka
kalau dulu aku suke lah mengabiskan duit kat tempat mcmni
tapi sejak makin tue ni hihhihi
malas dah nak layan bende mcm ni


yang ni aku minat jugak...sayang tak dpt nak close up...
keronsang handmade mcm2 patern ade....

 mmg rainy mlm tu....sbb jalan tu basah la....tapi still ramai  yang datang....
 aku tak pernah lagi tgk peten tudung mcm ni....mcm tak lawa sgt je....
tapi tgklah 2-3 bulan nanti....mesti akan glamer dan mesti diupgrade supaya nampak lagi cun...


cantik tudung pelangi ni...lagi tambah cantik crown manik ni.....
geram je tgk .....
 ni kurma Rasulullah saw.....sekilo rm100....mahalnye......heheh....
 so aku beli kurma dari Iran ajelah...yang rm40 sekilo....sedap :)
 ni pulak tudung yang jual kat adijuma
yang ni paten yang biase biase jelah....
tapi ni pun dah mahal..uhuhu
 kebetulan malam tu ade forum....
ahli panel adalah dr sharifah hayati, pahrol joui, lain dah lupe ..heheh

 kebetulan dengar forum tu...aku cuci mata kat kedai dbp ni...sbb tah sale ..sampai 70%

mcm2 buku..adelah lebih 2 rat juga....
tu jelah 2 bende yang aku beli..kurma dan buku tak banyak mane...

x lah ranggi mane...tapi sekali beli banyak juga melayang...heheh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!