Saturday, October 13, 2012

excident lagi

baru je mata aku lena tetibe hp aku berbunyi
" kak, saya excident kak" suara nadia mmg cemas sgt time tu
" kat mane ni ? " aku pulak control suara sebab mamai+ terkejut
" saya still kat kolej lagi ni, tadi saya tertekan minyak"
after short conversation dgn nadia aku still blur lagi
aku mmg tak tau apelah yang patut aku buat
sbnrnye pagi sabtu ni aku mmg plan nak tido jap lepas tu nak siapkan keje sket 
tu yang plan nak lepak lame sket kat pendeta zaaba
mungkin sbb tulah otak sgt slow untuk berfikir time tu
so finnaly bile aku sampai kat kereta si nadia ni mmg terkejut lah juga tgk keadaan kete die


lepas tu aku tgk pulak tmpt die excident
nauzubillah, alhamdulliah die masih selamat


mmg dah almost jatuh ke gaung dah...
syukur pada Allah...

fikir 2punye fikir, so finally kami panggil mekanik datang just untuk tukar tayar
sbb tayar mmg dah pecah teruk
at least boleh bagi kete jalan sket jadilah...

dah excident mcmni biaselah kan mmg bercampur aduk perasaan
aku cube nasihat setakat yang termampu
bukannya tunjuk pandai sgt...tapi aku sendiri pun dah banyak kali excident
ehehehe......

kesian tu mmg lah kesian kereta persona..baru lagi tu...
rasenye tak sampai lagi 3 tahun kot
tapi tak apelah...
yang penting nyawa dah selamat kan...
so buat mase ni...tu yang terbaik untuk difikirkan
mekanik tu ambil kira tukar tayar dan kos datang ke UKM RM35..
mahal tu...tapi apekan daya
takde org yang kami kenal untuk menolong
lagipun time pagi2 mcmni..
ramai kawan2 yang rushing nak pegi kelas juga...
tak apelah...
insyaAllah ade rezeki lain lah tu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!