Friday, October 26, 2012

apam johol



dah lame tak makan apam johol ni....
kebetulan smlm ade pasar lelong kat rembau....cantik sgt la...sbbnye mmg tgh cuti pun
time tu perut pun mmg tgh mencari2 mangsa
akhirnye ternampak pulak kuih ni...
dah lame tak makan....rasenye aku kenal kuih ni 2 tahun lepas
mase program bahasa arab kat itqan
kuih yang aku beli kali ni still tak boleh lawan dgn kuih apam johol yang pernah aku rasa dulu
sbb aku still ingat, kuih apam johol yang aku pernah aku makan dulu tu wangi dan lebih gebu
keunikan apam johol ni adalah pada daun yang membalut apam tu...
balutan tu gune daun pokok rambai
maaflah tak dapat nak bagi resipi
sbb mmg tak pandai buat apam pun...
tapi walaupun apam ni taklah 'kick' sgt ...tapai sbb dah lapo
abiiss juga............
erkkk alhamdulillah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!