Tuesday, November 13, 2012

SEMINAR KEBANGSAAN TRANSFORMASI REMAJA MUSLIM


Alhamdulillah....dah lepas pun berseminar SKTRM pada 10-11/11/12...

seminar ni diadakan di PUsat Pengurusan Siswazah UKM...
dengan bayaran rm 10...

rase berbaloi sgt...
dapat ilmu, dapat makan, dan dapat goodiess


dapat beg
  

buku-buku
 best jugak dewan ni...ade banyak lcd....ade 3...ni yang side punye

 \seminar ni dirasmikan oleh YB Dato Dr Mashitah


Aku suke dgr die berucap....die mmg pandai berucap....no wonder lah boleh masuk politik

 

yang ni mase hari ke dua
dah dtg lambat ..
so aku duk sorang2 lah kat belakang






ni Puan Ros....pengasas Raudatuss Sakinah..
ucapan die pun best juga


ni mase penutupan majlis

 

ni pulak saje2 gatai nak ambik gambar...heheh
 tamat... suda alhamdulillah
sbnrnye gambar sket je ni
sbb aku bnyk ponteng
aku just dtg yang mane aku nak dgr ...
hhihii...nasib baik wajib kalau tak lagilah memonteng...
huhh..........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!