Wednesday, December 26, 2012

Restoran Kharim Cendol

Kalau ade cendol mesti ade rojak..mcm dah trend dah kewajiban lah pakej ni
Akhirnye dek kerana kelaparan sbb tak makan dr pagi...perut yang asyik melalak melolong x nak mengalah lagi...maka aku pun drop by kat Kharim Cendol...
Aku start tau kedai ni sbb abg aku lah yang suggest kan....
Kalau ikutkan kat sini ade juga lagi satu kedai cendol dan rojak (mamak)...
Tapi sbb dah terbiase kat sini..lagipun cendolnye mmg taste aku...maniss...
Huhuhu....Cendol pulut pulak tu....mmg cantik dan menawan lah kan..kalau pekena waktu panas...


Bagi yang tak pernah lagi datang ke sini...Restoran ni terletak kat Kg Sentosa...
Jalan dari Pusast Dakwah/ Stadium Paroi menuju ke Taman Tasik Jaya...
Menurut abang aku...kg ni maju sejak taman tasik jaya dibuka....sbb jalan ni jadi main road yang mebghubungkan taman tasik ke bandar Seremban....
Maybe sbb tulah banyak kedai makan kat area ni....
Berbalik pada menu disini...selain cendol dan rojak....me kari pun menjadi menu utama mereka...
Tapi aku tak minat sgt nak taste mee kari sbb aku bukan peminat tegar mee kari..huhuh
So far harga pun ok...cendol pulut dan rojak 8 hinggit.....
So kalau korang tetibe terdatang ke Seremban ....boleh lah try makan kat sini ye...:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik...klik...klik!!!!